Chin Wags | ⚠TW⚠ I believe #katiejoy is more like BL than GP #woacb (timestamps 👇) #traumaisnottea



This live has a *Trigger Warning* Music: Golden Days Music: Sycamore Musician: Philip E Morris *Chin Wags is Aussie slang for talking, chatting (: More in …

source

Similar Posts

29 Comments

  1. Kjs not even relaying the info about her age properly of what the actual meaning is🤦.. he didn’t blame her age smfh.. that’s shows how much kJ can’t interpret correctly of what she reads bc her brain is so damaged or she’s that delusional

  2. OMG, EXACTLY WHAT I NEEDED

    —————————————————–⏯Cliklink———————————————————-THE NEW VIDEOS SEX 🎬ⓉⓊⒷⒺⓈⒺⓍ🔞———————————————————————————————————————————————————————— MY 18+ PHOTOS HE RE 💜 👉 https://bit.ly/3izOLxl?GB/HDRCam私のヌードセックス トップAVビデオに参加する ❤️

    ライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもんね(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした!今後は気を付けないとね. .

    !😉💝❤️#今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!#この日のライブ配信は、#かならりやばかったですね!#1万人を超える人が見ていたも

    ん(#笑)#やっぱり人参最高!#まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした $

    #今後は気をライブ配信の再編ありがとうです! #この日のライブ配信は、W #かならりやばかったですね! !

    #1万人を超える人が見ていたもん( #笑)#やっぱり人参最高%!

    #まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #垃圾W#再編ありがとうです!#いたもん(#笑)在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那sfdsd些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品`.

  3. I’m fairly sure we are the same age or very close given what you’ve said about being 10 in 1992 and because your music, TV and movie references, etc…
    All of that to say, POSER is the word that came to mind when KJ was talking about the bands and member of bands she liked and which ones impacted her when they died and who she found attractive.
    Bottom line: She’s full of 💩, obviously, on many levels but much like you, music is a big deal to me so her pretending to like certain bands, artists, etc…annoyed me. So, yep, I would have called her a poser back in the day and still would call her one today but wouldn’t bother wasting my breath on her in real life.
    Music is therapeutic for me and while I understand it isn’t that way for everyone, posers will still annoy me, especially adults, kids get a free pass because they are kids.
    Have a great weekend! 🌵 ❤️🌵❤️

  4. So I watch too many of these body language videos lol and I noticed that when she was talking about how she always intended to donate to the foundation she was shaking her head "no" the whole time… not sure if that means anything for real, but yeah just my observation

  5. She bought that work out barbi sweater last year…lmao 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 someone pls send her a stylist she has no fashion sense at all and her house shows that as well

  6. I SENT HER MSG ABOUT HER MR T NECKLACES…DID SHE TAKE ONE OFF…TOLD HER SHE HAS BEEN NOW WEARING THEM FOR OVER A MONTH NOW…SURPRISED HER SKIN ISNT TURNING GREEN

  7. Happy Birthday sweetie, I'm also from the replay crew and I must say they didn't say Gabby was killed with hands a reporter asked if it was with a instrument or rope and they wouldn't say as to keep that part of the investigation private. She is pathetic 🙄

  8. At the press conference he did not say manual strangulation, he said strangulation and homicide. Where did she get that, she just adds on crap that is not even true. We do not need an explanation of entomology, she acts like she is an expert, which she is not.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *